dinsdag, augustus 21, 2012

Benigne Paoxsysmal Postional Vertigo

In Frankrijk werd ik op een morgen duizelig en ben voor mijn campertje gevallen. Daarna werd ik elke morgen bij het opstaan duizelig en moest steeds even rustig gaan zitten. Natuurlijk bij thuiskomst naar de dokter geweest. Er waren diverse oorzaken hiervoor mogelijk o.a. vocht achter het trommelvlies, (hiervoor een spray gehad), mogelijk een ontstekingin je voorhoofd (hiervoor pillen gehad), maar het kan ook een soort ouderdomskwaaltje zijn.. Vandaag ben ik bij de chiropracticer geweest en hij heeft een aantal testen gedaan. Ik blijk nu aan een zijde van mijn hoofd  BPPV te hebben: een onschuldige vorm van evenwichtstoornis, maar wel lastig. Er is hiervoor een bewegingstherapie, waardoor je het evenwichtsorgaan weer normaal kunt laten functioneren. Met nog een consult en eventueel wat thuisoefeningen moet het weer beter zijn. We gaan ervoor....