zondag, februari 19, 2012

De mooiste maar ook de meest pechvolle reis naar Spanje .....
Cordoba
Vanmiddag teruggekomen van een 17 daagse busreis naar Spanje, Hiervan waren we een week in Benidorm en daarna een week op excursie in Zuid Spanje met bezochte plaatsen als Cordoba, Gibraltar, Marbella, Antequera en het natuurpark El Torcal. Een geweldige vakantie maar ik heb ook de nodige pech gehad. Na eerst een voorhoofdsholteontsteking te hebben gehad, waarvoor ik van een Belgische dokter in Benidorm een zware antibioticakuur heb gehad, scheurde ik op onze tocht door El Torcan twee bovenbeenspieren. Een bij de groep aanwezige sportmasseur heeft het been met tape ingepakt. Tot slot mocht ik nog de laatste dagen een voetselvergifteging krijgen, wat niet prettig is als je dagen in de bus moet zitten. Gelukkig gaat het allemaal weer de goede kant uit en kan ik toch terugzien op een fijne vakantie.

de aapjes op Gibraltart

Antequera

El Torcal

2 Comments:

At 10:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een pech vakantie!!
Ben wel blij te horen dat je ondanks alles erg genoten hebt!

Daphne

 
At 9:02 a.m., Blogger Kirsten said...

Nou, wat een pech zeg! Een van de drie was al vervelend genoeg geweest. Knap dat je toch hebt kunnen genieten.

 

Een reactie posten

<< Home