dinsdag, oktober 20, 2009

Het kon niet op ...........
Vanmorgen ben ik voor controle bij de dermatoloog geweest. Hij had enkele maanden geleden een aantal donkere en ruwe plekken op mijn gezicht en hoofd met stikstof behandeld. En met een prima resultaat. Dus wierp hij tevreden een blik over het slagveld en zei tegen een leerlinge: Ik zie toch nog wel enkele plekjes. Ze zijn niet gevaarlijk maar nu deze meneer toch hier is, zullen we die ook maar direct met stikstof gaan behandelen. En hij ging weer aan de slag: op mijn hoofd, op mijn wangen, rond mijn ogen. Hij hield niet op. De leerlinge mocht ook kijken en plekken aanwijzen. En pssst, daar kwam de stikstof weer. Ik zit nu onder de kleine brandblaren, die hopelijk over enkele dagen verdwenen zijn en ik mag in januari weer bij hem terugkomen .....
Posted by Picasa