woensdag, juni 10, 2009

Weer zo'n dag ..........
Het begon gistermorgen al. Ik kreeg te horen, dat mijn collega-raadslid en fractievoorzitter voor enkele maanden uit de roulatie zal zijn. Dat betekent, dat ik de komende drukke periode met belangrijke dossiers alleen zal moeten handelen. En dat was al zichtbaar door de telefoontjes rond het afblazen van het sport- en welzijnscentrum in Beneden-Leeuwen. 's Middags was ik voorzitter in de gebiedsclientenraad van de ZZG voor het gebied Wijchen- Maas en Waal. 's Avonds was ik voorzitter in de ledenvergadering van de afdeling van de PvdA, waar de jaarstukken 2008 werden afgewerkt en over de toekomst van onze afdeling werd gesproken . Op het einde van de vergadering werd nog een van onze leden onwel en hij werd na een half uur telefoneren en daarna een half uur wachten door een ambulance opgehaald. Ik had wel een borrel verdiend. Wie durft nog te zeggen dat 65+ ers (of 70+ ers) niet meer werken .....
Posted by Picasa