zaterdag, november 08, 2008

Het cadeau .............
De cadeautip bij mijn zeventigste verjaardag was een bijdrage in de aankoop van een nieuwe bureaustoel. De oude zakte door en het leek mij wel een goed idee om daar wat beters neer te zetten. Na wat rondkijken op Marktplaats vond ik in Oss een leuke stoel. Niet te massaal, toch een beetje sjiek (leer) en voor een mooi prijsje van 35 euro. Dus de stoel gehaald. Daarnaast zoek ik al een tijdje naar een leunstoel. Mijn oude stoel is dertig jaar geleden gekocht in een tweede handszaak in den Bosch en met een nieuwe bekleding mijn steun en toeverlaat de afgelopen jaren geweest bij het lezen van de krant, het kijken van de televisie en het doen van een dutje. Bij Mario heb ik wel in een z.g. Stressless-stoel gezeten en dat leek me wel wat. Ook een rondgekeken op Marktplaats en bij de verschillende aanbiedingen kwam ik een aanbieding tegen van een zwart-leren Stressless-stoel voor maar 100 euro. Op de foto zag de stoel er goed uit. Na contact met de aanbieder mocht ik de stoel voor 75 euro komen halen in Nijverdal. Daar zijn we gister naar toe gereden en de stoel was nog heel mooi. Al met al heb ik voor mijn verjaardag nu twee hele mooie cadeaus gehad, waar ik hopelijk nog lang plezier van kan hebben. Dus alle gevers dank je wel.
Posted by Picasa