vrijdag, oktober 10, 2008

Wat een dag ........
Vandaag was dan echt mijn verjaardag. Het begon al goed. Voor het ontbijt was het brood op. Daarom maar een plak balkenbrij gebakken en wat overgebleven aardappelen van gisteren. Het was alsof de klok had stilgestaan. Heerlijk. Na wat leeswerk het eerste bezoek voor mijn verjaardag. Yvonne met als cadeau 10 scharreleitjes uit de eigen kippenren. Om 12 uur me bij de dokter gemeld, die een bultje op mijn voorhoofd heeft verwijderd. Twee hechtingen en een pleister. Daarna naar de afscheidsdienst van Max voor zijn crematie in Rosmalen. Het was een mooie dienst. Weer thuis arriveerde het bezoek van alle kinderen en de kleinkinderen. Erg gezellig. Na de traditionele koffie met gebak hebben we samen genoten van een Indische rijsttafel. Na de afwas was het tijd voor mijn vergadering als raadslid van het ronde tafelgesprek Samenleving en Bestuur in het gemeentehuis. Veel felicitaties in ontvangst genomen. Na afloop om 22 uur nog snel even naar de afgelopen repetitie van ons kerkkoor en daar met de blijvers een drankje genomen. Om 23 uur waren we thuis en hebben samen nog een glaasje wijn gepakt. Al met al een heel leuke 70e verjaardag.
Posted by Picasa