maandag, december 31, 2007


Wauw ........

Toen ik 9 jaar geleden met de VUT ging, dacht ik, dat het rustig zou gaan worden. Maar niks is minder waar. Zo was 2007 weer een jaar met vele hoogtepunten. Leuke zaken zoals de vakanties maar Griekenland, Parijs en Belgie, "mijn" lintje en de voorstellingen van de opera Giovanna d'Arco, maar ook minder leuke zaken zoals "mijn" prostaatkanker, de operatie en de moeilijke tijden voor de zorggroep, waar ik in verschillende clientenraden zit. Vele dingen doen Wies en ik samen en dat maakt de drukte toch wel leuker. In 2007 was het dus weer wauw. Op naar 2008. Vele zaken staan al weer op de rol. Niks doen is er echt niet bij. Ik wens iedereen (en ook mijzelf) daarom een gezond en interessant jaar. Maak ervan wat ervan te maken is en onthou de spreuk op onze kerst/nieuwjaarskaart: Lach, want daarmee bewijs je dat je een mens bent.

Oh ja, wat drukte in deze tijd? Een aantal afspraken van de laatste dagen in 2007 konden niet doorgaan, omdat Wies door griep is geveld......... Eind goed al goed ?