zondag, augustus 26, 2007


Weer thuis .......

Vanmiddag weer terug uit het ziekenhuis. Alles is voorspoedig verlopen en blijkbaar heb ik er goed op gereageerd. Hoewel het volgens de uroloog een stevige operatie was, heb ik toch ook wel een beetje van mijn tijd in het ziekenhuis genoten. Al die belangstelling ( ik heb dat nooit zo beseft, maar het doet echt goed en dus dank aan iedereen), de gezelligheid op de afdeling, het interessante van wat er gebeurt, de rust voor een boek (de vliegenaar), al met al kijk ik er ook met plezier op terug. Nu wordt het rustig aan doen, want het kan nog wel een half jaar duren voor je weer de oude bent. Ik heb ( ook mijzelf) beloofd om dat te doen. Dus om te beginnen tot 1 oktober geen zaken aan mijn hoofd. De infuus is weer beschikbaar voor een nieuwe klant.