zaterdag, augustus 04, 2007


Weer thuis ...

De eerste ronde is achter de rug. Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Het viel allemaal wel mee maar wel interessant om mee te maken. Het was een echte operatie met een operatiehemd, een voorbereidingkamer, een operatiekamer, een ruggenprik en de recouvering. Daarna op een kamer met vier personen een halve dag en een gehele nacht met een katheder en een infuus in, zodat je niet je bed uit kunt. De operatie is volgens de artsen prima gelukt en ik heb geen pijn gehad. Bijzonder was het langzaam terugkomen van het gevoel in je onderlichaam en benen na de ruggenprik. Daar heb ik wel enkele uren over gedaan. Verder was het geen onprettige tijd, goed verzorgd en de gelegenheid om een heel boek uit te lezen. Jammer was, dat de batterijen van mijn cd-speler op waren, zodat ik geen eigen muziek meer uitzoeken. Daarom maar een tijdje tv gekeken. Ook het bezoek was gezellig met als hoogtepunt het meebrengen van een kroket door Olav. Ik ga vol vertrouwen de tweede ronde in. Dankzij Daphne heb ik zelfs foto's.