dinsdag, juli 31, 2007


Dat moet echt beter....

De laatste tijd hebben we nogal wat problemen met zowel de tv, internet als de vaste telefoon. We hebben alles via Caiway, onze kabelleverancier. Geregeld valt de gehele aansluiting uit, soms de telefoon of internet en de digitale tv brengt op een aantal zenders alleen maar flitsende blokjes en knetterend geluid. Gemaild met Caiway en als eerste reactie een aanwijzing gekregen om alles eens af te sluiten, alleen het modem weer aan te sluiten en te bekijken of het signaal sterk genoeg zou zijn. Zo ja, dan zou het aan mijn bekabeling moeten liggen. Ik heb gedaan wat werd gevraagd en het signaal was aanwezig. Ik heb daarna de gehele kabeling opnieuw geinstalleerd, maar het blijft tobben.Sinds we terug zijn van vakantie (21 juli) was er storing op 23, 25 en 26 juli en ook vandaag viel de telefoon zo maar ineens weg. Ik heb maar weer een mailtje gestuurd en gevraagd naar een oplossing. Zoals het nu gaat, dat kan niet langer.