donderdag, april 05, 2007


Wat een service...

Op mijn Eriba-caravan is een Omnistor-luifel gemonteerd. Dat luifel zit vast aan de caravan en je moet het als een zonnescherm uittrekken. Je klapt dan 2 staanders uit, die je weer op elke hoogte kunt vastzetten. Nu bleek een van die vastzetters stuk en de staander was dus niet te gebruiken. Ik heb de staander uit elkaar gehaald en geconstateerd, dat het klemmechanisme stuk is. Wat nu te doen? Caravanbedrijven leveren alleen complete luifels en geen onderdelen. Via internet kwam ik terrecht bij de firma Thule uit Menen in Belgie. Zij maken de Omnistor- luifels en daarom vorige week maar een mailtje daar naartoe gezonden. Twee dagen daarna kreeg ik het bericht, dat zij een setje voor reparatie zouden opsturen. En vandaag werd een setje, waar zelfs twee staaanders mee gerepareerd kunne worden.Grote klasse en rrn geweldige service. Ik heb ze danook heel hartelijk bedankt.