zaterdag, maart 24, 2007


Dat is nu leuk ....

Ik moet nogal wat afspraken maken en dan soms later weer veranderen. Als agenda heb ik zo'n kleine planner en ik heb dan soms problemen met het duidelijk noteren van de afspraken. Daarom heb ik op Marktplaats eens rondgekeken en gezocht naar een organizer. Nu had een aardige meneer uit Beuningen een al wat oudere Palm Handheld te koop. Voor 10 Euro mocht ik die hebben. Alles was nog compleet: de handheld zelf, de software, het instructieboekje en ook een z.g. Hot-Sync-slede voor de verbinding met de computer. Vanmiidag aan het werk gegaan en ja hoor: het werkt prima. Naast zelf op de handheld alles te kunnen noteren (zelfs gewoon schrijven via Graffiti) is er ook een uitwisseling mogelijk met Outlook op mijn computer. Dus met een druk op de knop alles genoteerde afspraken op Outlook op de Palm en andersom, maar ook alle emailadressen uit Outlook staan nu op de Palm. Ook taken e.d. kunnen worden overgenomen. Dit alles voor een investering van 10Euro. Dat is nu leuk ...