zaterdag, februari 24, 2007


Plakweer ......

Ik had beloofd om in het kader van de Provinciale Verkiezingen een aantal posters op te hangen.

Hiervoor moeten we langs 8 dorpen, waar borden zijn opgesteld. Toen ik om 8 uur uit bed stapte, was het mooi droog weer, dus alles in gereedheid gebracht. Maar bij het eerste bord in het dorp regende het al en zakte de poster bijna van het bord. Terug naar huis. Na een uurtje was het weer bijna droog, dus weer op stap Na 3 kilometer weer een regenbui. Dus weer terug naar huis. Na weer een uurtje toch maar voor de derde keer op stap. Om alle dorpen te hebben gehad moeten we een 40 kilometer rijden. Maar gelukkig werd het weer beter en kon ik na anderhalf uur met zon thuiskomen. Ik heb alle posters nog extra vastgezet met tape. Maar of het houden zal de komende dagen met alle voorspelde regen? Ik weet het niet.
Komende vrijdag gaan we met een aantal prominenten folderen op de weekmarkt in Beneden-Leeuwen.