zaterdag, januari 06, 2007


Minder geld uitgeven .....

Voor 2007 heb ik als goed voornemen gekozen: minder geld uitgeven voor zaken, waar het minder kan. Dus ben ik aan slag gegaan en gestart met mijn energierekening, En jawel hoor: als ik overstap van Nuon naar Oxxio hoef ik 50 euro per maand minder te betalen en dan voor de groene stroom voor 5 jaar vast. Heb dus een offerte opgevraagd. Verder kijkend kwam op de nederlandse site van United Consumers. En jawel ook daar mogelijkheden tot besparen. Zo kun met een kaartje op veel plaatsen brandstof krijgen met hoge korting ( wel even narekenen) en ook mijn autoverzekering blijkt bij een andere verzekeraar voor 150 euro goedkoper af te sluiten. Daarnaast zijn nog mogelijkheden voor ziektekostenverzekeringen en gsm. Dus kijken, zou ik zeggen op www.unitedconsumers.com/direct/link1024.asp?