zaterdag, november 11, 2006

Ik ga het niet halen ....
Dritig begonnen aan boek Dubbelspel van Frank Arion. We hebben ook een exemplaar gekregen van de bibliotheek. Maar ik ben pas op bladzijde 163 en ik ben bang, dat ik het voor 17 november nog niet uit heb. Dus ook nog niet in discussie gegaan met andere lezers. Wel heb ik een aantal mensen er al iets over verteld. Het overgrote deel van het boek heb ik gelezen toen Wies maandagmorgen op de operatiekamer was. En ik moet zeggen het is heel fijn te lezen. Toevallig lag op de kamer, waar Wies wordt verpleegd ook nog een oudere dame uit Curacao. Natuurlijk heb ik stiekum gekeken of er misschien een herkenning met de situatie in het boek zou kunnen zijn. En jawel hoor: haar manier van spreken, kijken en doen paste precies in hetgeen het boek als sfeer oproept. De afgelopen dagen heb ik het te druk gehad met op en neer rijden, vergaderen, zingen, poetsen, eten koken, wassen e.d. Aan lezen ben ik niet meer toegekomen. Misschien na maandag als Wies weer terug is.

 Posted by Picasa