zaterdag, november 04, 2006


Het is weer zover ….
De herfst is weer in het land. En dat is niet alleen te merken aan de vallende blaadjes en de regen, maar ook ik moet er weer aan geloven. Ik ben weer snip verkouden. Enkele dagen geleden kreeg ik al het vermoeden. Keespijn, snotterig en hoesten. Nu is het zover: ik ben snipverkouden. Dat is niet nieuw, want elk jaar ben ik wel een, twee of drie keer verkouden. En meestal komt het slecht uit. Ook deze keer. Wies gaat maandagmorgen naar de St. Maartenskliniek en ze krijgt daar haar nieuwe heup. Een weekje ziekenhuis en dan thuis revalideren. Met mijn verkoudheid zou het wel eens kunnen zijn, dat ik het ziekenhuis niet binnenkom. Dus flink aan het werk met gorgeldrankjes, hoestsnoepjes, citroendrankjes, paracetamol, dampo en zo nog meer. Ook goed blijven eten en af en toe een borreltje zou kunnen helpen. Vandaag hebben we een nieuw wapen in de strijd geworpen: een mooie groene inhalator. Of het gaat helpen …………