zondag, september 24, 2006

Wat een wekend.....
Ziek thuisgekomen van het weekje fietsen in Chaam gingen we zonder goede moed het wekend in. Donderdagavond toch maar naar de repetitie van het kerkkoor, maar een drankje achteraf was er niet meer bij. Vrijdagmorgen helemaal geveld, dus niet zingen bij een uitvaart. In de namiddag toch maar naar de opening van de dierenbegraafplaats de Passage van Carin en Jaap. Maar een uurtje toch maar terug naar huis. Die avond vroeg naar bed met twee Paracetamols. Slecht geslapen, moe en nog steeds een rommelende buik. Na de boodschappen en het ophalen van de karaoke-set Wies naar Beuningen gebracht voor de voorbereidingen van het feest. Onze twee dochters vierden die avond hun 40 ste verjaardag en dat doen ze uitgebreid in de kantine van de voetbalclub. Terug naar huis en rustig me voorbereid op die avond. Toch maar wat gegeten en lekker onderuit buiten gezeten. Juist als ik wil vertrekken naar het feest, krijg ik nog bezoek van een dienstmaat uit de Nieuw Guineatijd. Daarom wat later in Beuningen aangekomen en aan de slag met het opbouwen van de karaoke-set. Een heel vermoeide klus, maar het lukte. Tijdens het feest heb ik me rustig gehouden, maar we moesten wel even optreden met B3 voor onze dochters. Gelukig was het vanmorgen weer een stuk beter met de gezondheid en heb weer normaal kunnen zingen in de kerk. Daarna voor de PvdA naar de Doe je Ding-dag in Beneden Leeuwen en in een kraam gestaan. Na thuiskomst kwamen Marion, Jos en de kleinkinderen de karaokeset terugbrengen en natuurlijk blijven ze dan ook eten. Nu nog de karaokeset naar het verhuurbedrijf terugbrengen en dan is de zondag ook weer voorbij. En ik voel me weer een stuk beter.

 Posted by Picasa