vrijdag, augustus 18, 2006

Ongelooflijk ....
Na mijn cntacten met de dealer over mijn caravan heb ik mijn Eriba op Marktplaats gezet. Honderden mensen hebben al gekeken en tientallen gereageerd. Zo heb ik een leuk contact gehad met mensen uit Belgie, die zelf liefhebbers zijn van de Eriba. Uit Duitsland is belangstelling. Ook begint het bieden goed op gang te komen, maar ik moet nog even wachten tot de verzekering de zaak heeft afgewerkt.
En daar gebeurt dan het tweede ongelooflijke.
Van mijn dealer hoorde ik, dat de verzekering vorig jaar al de caravan total-loss heeft verklaard en ik dus sinds vorig jaar augustus niet meer verzekerd zou zijn. Maar ze hebben mij vorig jaar een bedrag overgemaakt voor de reparatie, dat ik dus heb betaald aan de dealer. Daarnaast heb ik toen nieuwe banden, asrubbers, lagers en een mistachterlamp laten plaatsen. Hierbij uitgaande, dat mijn caravan nog jaren (ook bij de verzekering) mee zou kunnen. Ook heb ik in juli weer een nieuwe nota gehad en betaald voor verlenging van de verzekering tot juli 2007. M.a.w ik kon op geen enkele manier weten, dat de verzekering was opgezegd. Vandaag krijg ik een berichtje van de verzekering, dat mijn verzekering met ingang van 21-07-2005 is beeindigd en dat ik de premie verrekend krijg. Natuurlijk heb ik op hoge poten gebeld en men gaat daar de zaak nu uitzoeken. Wordt vervolgd (maar ik kan de caravan nog niet verkopen).